امروز : چهارشنبه, 02 آبان 1397
  • تهران-شهریار - کهنز- بلوار امیر کبیر
  • 4 - 65649901

 

آخرین اخبار-صفحات

روابط عمومی

 

 

اطلاعیه بسیار مهم
قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد:
آخرین مهلت تحویل فرم اعلام آمادگی دفاع در نیمسال 2-97-96 روز 7 شهریور 1397 می باشد. لازم است فرم مذکور به امضای آموزش، امور مالی، اساتید راهنما و مشاور و مدیریت پژوهش رسیده و جهت تعیین زمان دفاع به مدیر گروه تحویل شود. آخرین زمان برای دفاع از پایان نامه روز 22 شهریور 1397 بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
مدیریت پژوهش واحد شهریار

 


راهنمای پرکردن فرم صلاحیت عمومی در سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی ( ساجد)
به آدرس https://sajed.iau.ir/
ویژه استادان حق التدریس
در صورت عدم تکمیل کد شناسه تدریس شما حذف می شود

1- آدرس سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی زیر در مرورگر خود نظیر فایرفاکس یا کروم وارد کنید
https://sso.iau.ir/
2- کد ملی خود را وارد کنید
3- یک کد پنج رقمی برای شماره موبایل شما ارسال می شود
4- کد پنج رقمی که برای موبایل شما ارسال شده وارد کنید
5- سپس تاریخ تولد شما پرسیده می شود و وارد کنید
6- سپس نام کاربری و رمز عبور مورد نظر شما پرسیده می شود که نام کاربری (انگلیسی) و رمز عبور (انگلیسی) مورد نظر خود وارد کنید
7- حال وارد سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی می شوید
8- در منوی سمت چپ سامانه احراز هویت متمرکز گزینه ایستگاه کلیک کنید- ایکون بزرگ ساجد - سامانه جامع اداری مالی مشاهده می کنید و کلیک کنید
9- در سامانه ساجد گزینه اساتید حق التدریس - تکمیل فرم صلاحیت علمی مشاهده می کنید
10- در 14 مرحله تمامی اطلاعات لازم شامل اطلاعات پایه، مقالات، کنفرانس، کتابها، طرح ها، عضویت نشریات، عضویت نخبگان، فعالیت فناورانه، مشاوره، جوایز،زبان، اطلاعات اشتغال،سوابق تدریس و ... وارد کنید
11- در آخر اطلاعات ورودی را تایید نهایی کنید
12- در در سامانه ساجد گزینه پرونده پرسنلی - مشاهده پرونده می توانید همه اطلاعات ورودی خود مشاهده کنید
13- کپی مدارک لازم مربوط به 14 مرحله تکمیل فرم صلاحیت علمی به صورت دستی تحویل بخش کارگزینی دانشگاه دهید

کارهای فوق در مرداد ماه انجام دهید
مدارک و سوابق خود را از روز یکشنبه 4 شهریور تا سه شنبه 6 شهریور به بخش کارگزینی هیات علمی دانشگاه تحویل دهید
موفق باشید

 
 

 
 
 
دکتر رهایی گفت: داوطلبان همکاری

 

حق التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی دو هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه sajed.iau.ir ثبت کنند.

دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان همکاری حق التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی دو هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود در سامانه sajed.iau.ir ثبت کنند.
پس از این تاریخ اطلاعات وارده امتیازبندی و ارزیابی شده و مجوز حق‌التدریس برای افراد مورد تائید، صادر می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی اعضای هیات علمی در این دانشگاه اظهار داشت: با توجه به نقش اعضای هیات علمی در مسیر ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دو اقدام جدی در این زمینه داشته که منجر به تدوین و ابلاغ بخشنامه به واحدهای دانشگاهی شده است.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات مربوط به ساماندهی اعضای هیات علمی حق‌التدریس می‌شود که به این منظور سامانه‌ای طراحی شده تا افرادی که به صورت حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند و کسانی که داوطلب همکاری با این دانشگاه هستند با مراجعه به سامانه مذکور مشخصه‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را ثبت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این سامانه مبنای تدوین یک بخشنامه به همه واحدهای استانی شده است، گفت: داوطلبان دو هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود در سامانه ثبت کنند و پس از پایان مهلت قانونی اداره کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ظرف مدت دو هفته فرصت دارد تا نسبت به امتیازبندی و ارزیابی اطلاعات وارد شد اقدام کرده تا مجوز حق‌التدریس برای افراد مورد تائید صادر شود.

دکتر رهایی از همه اعضای هیات علمی که به صورت حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند و داوطلبانی که علاقه‌مند به همکاری با این دانشگاه هستند خواست که در موعد مقرر به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند تا در صورت تایید اطلاعات از ١٧ مرداد تا پایان مردادماه مجوز لازم برای ادامه همکاری علمی آنان صادر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقررات جدیدی برای همکاری اعضای هیات علمی حق التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی وضع شده است؟ گفت: فرض ما بر این است که این افراد از حداقل مشخصه‌های علمی برای ارائه خدمات آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار هستند که این فعالیت‌های علمی شامل کیفیت فعالیت آموزشی و پژوهشی، چاپ کتاب، ارائه مقالات و فعالیت‌هایی از این قبیل می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به میزان نیاز این دانشگاه به استفاده از اعضای هیات علمی حق‌التدریس، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که با اجرای طرح تعاون استانی بار اعضای هیات علمی حق‌التدریس در واحدهای استانی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

رهایی افزود: تا سال گذشته حدود 32 تا 38 هزار عضو هیات علمی حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری داشتند که با توجه به کاهش کلاس‌های آموزشی متناسب با کاهش تعداد دانشجویان و اجرای طرح تعاون پیش‌بینی ما این است که حدود 25 درصد تعداد اعضای هیات علمی حق‌التدریس دانشگاه کاهش یابد.

وی با اشاره به نیازسنجی اعضای هیات علمی از واحدهای دانشگاهی اظهار داشت: هفته گذشته دستورالعملی با توجه به نیازسنجی به کادر هیات علمی و انتقال اطلاعات به سامانه‌ای که در این زمینه طراحی شده است به استان‌ها ابلاغ شد و طی این بخشنامه‌ها واحدهای دانشگاهی موظف شدند که بر اساس طرح آمایش استانی و حداقل تعداد اعضای هیات علمی که برای ادامه فعالیت رشته‌ها نیاز دارند، نیازشان به کادر هیات علمی در رشته‌های مورد نظر را به اداره کل امور هیات علمی اعلام کنند.

دکتر رهایی گفت: این نیازها پس از تائید استان‌ها باید حداکثر تا 25 مرداد از سوی دبیرخانه هیات مرکزی جذب جمع‌آوری شده و اطلاعات آن به اداره کل امور هیات علمی اعلام شود تا پس از بررسی‌ در این اداره کل و تائید هیات مرکزی جذب، نتیجه آن برای ثبت‌نام داوطلبان در رسانه‌های جمعی اعلام شود.

انتهای پیام/

 

 

با توجه به بخشنامه شماره۱۰۱۹۱ مورخ ۱۳۹۷.۰۲.۳۱ سازمان مرکزی در خصوص تعطیلات تابستانی تمامی فعالیت های اداری دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهریار -صباشهر از تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۹۷ لغایت ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ تعطیل می باشد .
شایان ذکر است سازمان مرکزی و دبیر خانه هیات امنای استانی و واحد های دانشگاهی در روز های دوشنبه و سه شنبه هر هفته برای خدمت رسانی به دانشجویان و مراجعه کنندگان محترم فعال خواهد بود .

 

تقویم آموزشی نیمسال اول 98-97

  • ثبت نام و انتخاب واحد: 11 الی 21 شهریور ماه 1397
  • شروع کلاس ها : 26 شهریور ماه  1397
  • حذف و اضافه:  7 مهر ماه  الی 12 مهر 1397
  • پایان کلاس ها : 13 دی ماه 1397
  • برگزاری امتحانات: 15 دی ماه الی 27 دی  1397

تهران-شهریار - کهنز- بلوار امیر کبیر

     کدپستی : 33567/71359
      تلفن تماس :4 - 65649901
     فکس : 65649905